Your search results

5. Realizácia marketingového plánu predaja

Po vytvorení kvalitného videa, 3D obhliadky, profesionálnych fotografií či záberov z dronu nasleduje tá najdôležitejšia časť – dostať inzerát k čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov.

Po vytvorení kvalitného videa, 3D obhliadky, profesionálnych fotografií či záberov z dronu nasleduje tá najdôležitejšia časť – dostať inzerát k čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov. V tomto smere máme viacero možností od databázy dopytujúcich klientov, cez realitné portály či prezentáciu vašej nehnuteľnosti prostredníctvom sociálnych sietí. Naša realitná kancelária má aktívne profily na platforme Facebook, Instagram, YouTube a ako jedna z mála aj na LinkedIn. Vieme zabezpečiť aj platenú reklamu nielen na spomenutých platformách, ale aj pomocou adwords, google a cez partnerské spolupráce.

Aj napriek pomerne vyšším nákladom z našej strany na vytvorenie čo najprofesionálnejšieho výsledku a prezentácie vašej nehnuteľnosti, sa odmena za naše služby pohybuje v štandardnom rozmedzí realitných kancelárií, a to 3 – 5 %. Nebránime sa však dohode pri znížení našej provízie za predpokladu, že náklady profesionálnej prezentácie a marketingu uhradí klient.

Radi by sme spomenuli aj spoluprácu pri propagácii a platenej inzercií s tými najlepšími kolegami v danom obore. Naša materská spoločnosť M2B a. s. patrí k top 3 spoločnostiam na Slovensku vo svojom obore. Rovnako tiež medzi pozitíva patrí aj spolupráca s partnerskou Advokátskou kanceláriou Marônek & Partners s. r. o. pri príprave všetkých potrebných dokumentov, so spoločnosťou TRAVERT s. r. o. pri zariaďovaní nehnuteľností krásne vyzerajúcim travertínom, či pripravovaná spolupráca so sesterskými spoločnosťami ZEBRA REAL, ZEBRA INVEST, ZEBRA VISU a ZEBRA BAU.

 

Aké sú výhody profesionálnej prezentácie?

Vďaka kvalitným fotografiám či videám na profesionálnej úrovni máme možnosť minimalizovať počet neefektívnych prehliadok nehnuteľností. Ak je totiž nehnuteľnosť veľmi dobre a z každého uhla pohľadu nafotená, potenciálny kupujúci si vie daný byt či dom veľmi dobre predstaviť a presne vie, čo ide kupovať. Najlepší príklad by sme mohli uviesť pri neprofesionálnych inzerátoch predaja nehnuteľností, kde je uvedená buď iba ilustračná fotografia alebo maximálne 5 fotografií. Na prehliadku takéhoto typu nehnuteľností Vám príde omnoho viac záujemcov, ktorý až po osobnej prehliadke zistia, že to nie je to, čo oni hľadajú. Realitná kancelária ale aj predávajúci tak stráca príliš veľa času a energie, ktorú by mohli využiť iným spôsobom. Cieľom našej realitnej kancelárie je preto hneď zo začiatku vytvoriť čo najreálnejšiu prezentáciu a predstavu pre kupujúcich. Šetríme tak nielen náš čas, peniaze a energiu, ale aj tie vaše.

Ako predáme vašu nehnuteľnosť v 8 krokoch:

1. Konzultácia, obhliadka nehnuteľnosti, určenie vašich priorít

2. Určenie správnej ceny a marketingového plánu predaja

3. Príprava nehnuteľnosti na predaj

4. Zhotovenie profesionálnych fotografií, videa, 3D prehliadky

5. Realizácia marketingového plánu predaja

6. Profesionálna prehliadka nehnuteľnosti záujemcom (online aj offline)

7. Zastúpenie pri vyjednaní podmienok – cena, termín sťahovania, zmluva

8. Príprava zmlúv a zabezpečenie spôsobu úhrady

Compare Listings