Your search results

4. Osobná, online obhliadka nehnuteľnosti. Dohodnutie obchodu s kupujúcimi.

Latku sme si nastavili vysoko – máme krásne fotky, kvalitne napísané texty bez gramatickych chyb (nic nenechavame na nahodu..aj tie upravuje Nika / ja Ondrej Mizerak na to moc nie som – kazdy ma svoje silne stranky a tie by mal vyuzivat a zbytok delegovat -ostatne o tom som sa rozpraval v nasom podcaste s Janom Muhlfeitom – byvalym prezitentom Microsoft pre strednu a vychodnu Europu). Ale vráťme sa k téme. Klient sa ozval ze ma zaujem o obhliadku. 

Na kvalite nám v našej realitnej kancelárii nesmierne záleží. Preto sa snažíme spolupracovať s tými najskúsenejšími odborníkmi. To isté platí aj pre základ marketingového plánu – zhotovenie fotografií, videa, prípadne 3D obhliadky na profesionálnej úrovni.

Štandardom pri začiatku predaja nehnuteľnosti je kombinácia fotostagingu a fotografií zrealizovaných profesionálnym fotografom. Ďalej pokračujeme videoprehliadkou a prípravou samotného videa. Práve vďaka videu si potenciálny záujemca o vašu nehnuteľnosť vie ľahšie predstaviť dispozíciu bytu, domu či kancelárie. Zároveň, jedna z dôležitých vecí, ktoré pri prezentácii vašej nehnuteľnosti budeme potrebovať, je pôdorys.

 

Ako bonus v rámci nami poskytovaných služieb je aj použitie dronu. Nič nedokáže lepšie ukázať najmä okolie nehnuteľnosti ako samotný dron a to z vtáčej perspektívy. Dron je najlepšie použiť napríklad pri predaji domu, ku ktorému prislúcha aj záhrada či iný priľahlý pozemok s množstvom zeleň v okolí. Pri predaji obchodného priestoru zase pomocou dronu vieme zachytiť množstvo pohybujúcich sa ľudí v okolí  či vysoký počet áut prechádzajúcich okolo.

 

Zvolenie správnej kombinácie vyššie uvedených možností je o tvorbe, zamyslení sa a vytvorení zaujímavej prezentácie. V komunikácii s klientom sa snažíme byť za každých okolností otvorení, nakoľko nemá zmysel zamlčať prípadné nevýhody nehnuteľnosti a následne dúfať, že si ich kupujúci nevšimne. Práve naopak. Snažíme sa z každej nevýhody vytvoriť benefit. Napríklad ak ide o predaj nehnuteľnosti, ktorá je v pôvodnom stave, snažíme sa túto skutočnosť prezentovať ako benefit pre kupujúceho s tým, že má možnosť si priestor dokončiť podľa vlastných predstáv. V rámci toho mu môžeme ponúknuť aj služby nášho interiérového dizajnéra či možnosť rekonštrukcie na kľúč prostredníctvom našej sesterskej spoločnosti ZEBRA BAU.

Ako predáme vašu nehnuteľnosť v 8 krokoch:

1. Konzultácia, obhliadka nehnuteľnosti, určenie vašich priorít

2. Určenie správnej ceny a marketingového plánu predaja

3. Príprava nehnuteľnosti na predaj

4. Zhotovenie profesionálnych fotografií, videa, 3D prehliadky

5. Realizácia marketingového plánu predaja

6. Profesionálna prehliadka nehnuteľnosti záujemcom (online aj offline)

7. Zastúpenie pri vyjednaní podmienok – cena, termín sťahovania, zmluva

8. Príprava zmlúv a zabezpečenie spôsobu úhrady

Compare Listings