Your search results

4. Osobná, online obhliadka nehnuteľnosti. Dohodnutie obchodu s kupujúcimi.

Latku sme si nastavili vysoko – máme krásne fotky, kvalitne napísané texty bez gramatickych chyb (nic nenechavame na nahodu..aj tie upravuje Nika / ja Ondrej Mizerak na to moc nie som – kazdy ma svoje silne stranky a tie by mal vyuzivat a zbytok delegovat -ostatne o tom som sa rozpraval v nasom podcaste s Janom Muhlfeitom – byvalym prezitentom Microsoft pre strednu a vychodnu Europu). Ale vráťme sa k téme. Klient sa ozval ze ma zaujem o obhliadku. 

Vážim si čas aj svoj nakolko mame velmi vela aktivít ale aj Vás – nášho klienta. Nie každý má flexibilný pracovný čas – no nehnutelnosti ak je to len co i len trocha mozne je idealne ukazovat za denneho svetla. Preto sa vzdy pytam kazdeho potencialneho zaujemcu a realizujem taky prvý check, ci ide o seriozneho zaujemcu. 

Standardne otazky: 

Ci si uz pozrel video k nehnutelnosti a co ho na nej najviac zaujalo? Ci videl podorys? Kedy chce kupovat nehnutelnost? Ako rychlo by sa chcel nastavhoat? Ci uz ma vyriesene financovanie? Ako velka rodina su… Nemam to nejak nalinajkovane – ale spravne polozene otazky vedia odfiltrovat mnoho zaujemcov, ktori nie su presna cielova skupina. Usetrit vam cas a naopak vhodne navnadit .. 

Osobne stretntnutie a prehliadka: 

Tu samozrejme velmi zalezi od toho, ci v dome, byte este byvate alebo nie. Ak sa v dome ci byte uz nebyva je to obrovska vyhoda.. byt sa da jednoducho pripravit, naaranzovat, navonat a vieme ze na prehliadku staci prist hodinku pred stretnutim, vyvetrat a vsetko bude dokonale. Ak sa v byte byva… je vhodne realizovat obhliadky v blokoch.. povedzeme dohodnut sa na dni, kedy bude byt dokonale pripraveny .. povedzme kazdu stredu, alebo kazdu druhy utorok. 

Zakladny check list – samozrejme je dolezite byt pripraveny. Vediet ak esu zalohy za energie a mat k dispozicii pripadne posledne vyuctovanie, vediet z coho je byt, aka je orientacia bytu. Atd atd. Prijemne vystupovat. Ak nieco nahodou nevieme – vzdy je lepsie povedat.. uprimne toto neviem..ale do zajtra vam to zistim… 

Cielom prehliadky je zaujat, vyzdvihnut vyhody byt. Ak je uz prerobeny – cielit na klientov, co hladaju uz prerobeny byt a nemaju cas, chut, energiu na upravy podla svojich predstav. Naoak..ak je byt pred rekonstrukciou ale vo vynikajucej polohe ci ma vybornu dispoziciu – prave na toto je potrebne pri prehliadke poukazat. Casto aj klienti potrebuju dostat iste informácie do suvislosti. Ak je napr. predajna cena povedzme 3000 Eur pod ich budgetom..ale absolutne im nevyhovuje podlaha.. a bavime sa o 2izb. Byte… da sa v danej cene elegantne vymenit. Mnoho klientov si neuvedomuje tieto suvislosti. A od toho sme tu my. Aby sme tomu spravnemu klientovi ukazatali pre neho idealny byt, ktorý naplno splni jeho predstavy. Ked budeme na spravneho klienta cielit jeho recou a zaujmu ho prave pre neho dolezite benefity – bude ochotny zan zaplatit vacsiu ciastku a to je to kde sa lame chleba. Nakoniec vdaka tomu -cieleniu a tomu, ze sa niekto (my / vy spolu zamyslel) predate vasu nehnutelnost rychlejsie a za drahsie. Standardne sa vyska nasej provizie zaplati len v navyseni ceny pre kupujuceho. No ani kupujuci danu nehnutelnsot nepreplati. On totiz nasiel presne to co hladal a to ma pre neho hodnotu. 

Zastúpime Vás pri vyjednávaní podmienok – cena, termín vysťahovania, zmluva

Každý sme iní. Niekto miluje zjednávanie na trhovch v Turecku a niekto je rád že si za presne stanovenú cenu objedná niečo online. Iné a príjemné je dohadovat obchodovat a davat zlavu par euro… pri predaji tovaru za desiatky Eur. Ak však predávame nehnutelnost, kazda zlava je vyrazny pokles. Kedy je vhodné dať zľavu, kedy je vhodné držať cenu a kedy je možné aj cenu navýšiť? To sú otázky – ktoré vám vieme zodpovedať. Samozrejme – my odpovede na ne máme už na základe predajného marketingového plánu, ktorý sme si dohodli na začiatku spolupráce. Odpovede na vyššie uvedené závisia od vašej situácie. Každá z vyšššie uvedených možností je za určitej situácie vhodná. 

Odhadnúť, kedy sa neukvapiť a nepredať pod cenu a naopak kedy to neprepáliť – neprekysličiť a nebyt ochotny poskytnut zlavu aj ked symbolicku – to je to umenie. Od toho sme tu pre vás – aby sme vam aj na zaklade nasich skusenosti poradili. Domy, byty, pozemky predavame kazdy den. Vieme odhadnut, kedy sa klient pyta na zlavu len z pricipu a kedy ide naozaj u neho o deal braker. Kedy mate v „rukach“ zaujimavy artikel po ktorom je velky dopyt a zlava nedava zmysel, lebo o par dni pride dalsi zaujemca, ktory kupi aj za plnu cenu. Od toho sme tu pre Vás a od toho nas platite. 

Napríklad: Zníženie ceny 

Zvyšovanie ceny – resp. konkurenčné CP… tichá aukcia… 

Symbolicka zlava 

Casta chyba predavajucich a maklerov – dajme vyssiu cenu – vsak mozno motyka vystreli… a budeme mat aj priestor na zlavu… 

Ako predáme Vašu nehnuteľnosť v 6 krokoch:

1. Obhliadka, CMA analýza a určenie správnej ceny vašej nehnuteľnosti

2. Nádherné profesionálne fotografie, video, 3D prehliadka, homestaging

3. Rozsiahly marketing - top pozície na portáloch, platená reklama, sociálne siete

4. Osobná, online obhliadka nehnuteľnosti. Dohodnutie obchodu s kupujúcimi.

5. Kvalitné zmluvy pripravené advokátom a bezpečná úhrada kúpnej ceny

6, Pohodlné odovzdanie nehnuteľnosti, prehlásenie energií a uzavretie obchodu

Compare Listings