Your search results

3. Rozsiahly marketing - top pozície na portáloch, platená reklama, sociálne siete

Na prvom osobnom stretnutí sme spoznali vašu nehnuteľnost, spoznali sme sa vzájomne a zistili sme vase prioríty (ako rýchlo potrebujete predať, ako dlho potrebujete po predaji v nehnuteľnosti zostať, či v nehnutelnosti niekto býva alebo ste už odstazovany ci ide o developersky projekt atd ) 

Základom úspešného predaja je predstavit kupujucim nádhernú prezentáciu, ktorá bude cieliť na presne specifikovanu skupinu kupujúcich za cenu, ktoru bude vhodne vybrany cielovy klient ochodtny akceptovat. 

Extra služby našej kancelárie: Pri určovaní predajnej ceny sa okrem standardnych cenových CMA analýzach na ktoré sa spolieha väčšina kvalitných kancelárií u nás ideme ešte dalej. Okrem našich skusenosti, statisckych dat a situaciu na realitnom trhoch  v prípadoch ak je to vhodné doplname okrem platených dát tretích strán aj nezávislým znaleckým posudkom súdneho znalca. Služby súdneho znalca platí naša realitná kancelária. 

Znalecký posudok je niečo extra a je veľmi pravdepodobné že ho bude kupujúci tak či tak potrebovať. To môže urýchliť jeho prípadné schválenie hypotéky a zrýchliť predaj. 

Dôležité je určiť spárvna vhodnu cenu: Cesta vyskusajme vyssiu vsak ked tka budeme znizovat je cesta do pekla.. 

Nielen my ale každý seriozny realitak nebude spolupracovat s klientom, ktorý ma pri predaji nerealne ocakavania. Ano – vhodnou strategiou, upravou bytu, zacielenim a reklamou, profesionalnymi fotografiami vám pomože byt predat rychlejsie za vyssiu cenu -ale nikto nedokaze predat byt v realnej trhovej hodnote napr. 300 000 za 500 000 ci 450 000. Tieto príbehy ze mozno budem mat ja prave stastie a natrafim na zbohatlika, niekoho kto pravy vyhral v loterii.. ci in esu nerealne. 

Predaj musi mat drive. Prestrelenie ceny… obhliadky okukavacov a opakovane a opakovane pripravy nehnutelnosti – rychlo upratat lebo pridu zaujemcovia su narocne aj psychicky a ziadna seriozna realitna kancelária, ktorá má vysledky sa nerozhodne ist s vami touto cestou. 

Vid dalsie body – je dolezite urcit si cielovu skupinu, pre nu pripravit atraktivnu ponuku, zasiahnut ju v relativne kratkom casovom obdobi, vygenerovat mnozstvo dopytov – idealne viacero zaujemcov sucasne a moznost mat aj s cenou pracovat a pripadne ju neskor navysit.

navrhneme predajnú cenu, stratégiu predaja a marketingový plán a cenovú ponuku našich služieb. 

Marketingový plán – ako predáme vašu nehnutelnost

2B – Marketingový plán – ako predáme vašu nehnutelnost 

Ked vieme benefity nehnutelnosti a kto je idealna persona ( idealny kupujuci – ci je to rodina s dvomi detmi alebo lepsie zarabajuci manazer ci starsi par s odchovanymi detmi) navrhneme marketingový plán predaja.  

Navrhneme: 

Kedy priravíme nehnutelnost na predaj a jej prípravu ak to vyzaduje ( upravovanie, vymalovanie, fotostaging,

Kde a v akých sumách budeme nehnutelnost inzerovat 

Na aku cielovu skupinu budeme cielit inzerat 

Ci ma zmysel vo vasom pripade realizovat len fotostaging 

Kedy spustime platenu reklamu 

V akom cenovom rozmedzi ste ochotni nehnutelnost predat resp. vyjednavat 

Aku velku zlavu sme ochotni poskytnut alebo ci je cena pevna.. 

Celkovy rozpocet na prípravu a inzerciu, ktorý platí naša realitná kancelárie a je už zahrnutý v nasej odmene .. 

Inak povedane…zamyslime sa. Opat plati uz vyssie spomenute… – musime vediet komu chceme vasu nehnutelnost predat – kto najviac oceni jej benefity a bude ochotny ponuknut (akceptovat) najvyssiu moznu predajnu cenu. 

Ako predáme Vašu nehnuteľnosť v 6 krokoch:

1. Obhliadka, CMA analýza a určenie správnej ceny vašej nehnuteľnosti

2. Nádherné profesionálne fotografie, video, 3D prehliadka, homestaging

3. Rozsiahly marketing - top pozície na portáloch, platená reklama, sociálne siete

4. Osobná, online obhliadka nehnuteľnosti. Dohodnutie obchodu s kupujúcimi.

5. Kvalitné zmluvy pripravené advokátom a bezpečná úhrada kúpnej ceny

6, Pohodlné odovzdanie nehnuteľnosti, prehlásenie energií a uzavretie obchodu

Compare Listings